GoConqr

W swoim dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić bardzo ciekawą aplikację internetową o nazwie GoConqr. Pozwala ona tworzyć notatki, mapy myśli, quizy i fiszki. Oczywiście, aby móc korzystać z aplikacji, należy utworzyć konto. Można to zrobić na trzy sposoby: za pomocą e-maila, konta Google lub konta na portalu Facebook. 
Aplikację można znaleźć pod adresem: https://www.goconqr.com/en-US


Dzisiaj, chciałabym Wam zaprezentować możliwości, jakie daje nam ta aplikacja jeżeli chodzi o tworzenie fiszek. 

Jak wiadomo fiszki to niewielkie karteczki, które ułatwiają naukę oraz pozwalają na szybkie i skuteczne zapamiętywanie. Można je wykorzystywać na każdym etapie edukacji i w nauczaniu każdego przedmiotu - zarówno języków obcych, języka polskiego, jak i historii, przyrody czy matematyki.

Z racji tego, że jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego stworzyłam fiszki dostosowane do dzieci w wieku przedszkolnym.
Są to zagadki dotyczące zwierząt egzotycznych, które zawierają na odwrocie rozwiązanie w postaci zdjęcia danego zwierzęcia.

Poniżej wstawiam link do stworzonej przeze mnie pomocy:


3 komentarze:

  1. Dzień dobry. Jestem Pani koleżanką z kursu. Ten kurs to moje pierwsze spotkanie z blogowaniem. W poprzednim komentarzu który sama napisałam a potem usunęłam (jako autor komentarza) zadałam Pani pytanie "jak Pani wkleiła obraz aplikacji o nazwie Go Congr?". To pytanie jest nadal aktualne. Gdyby Pani mogła mi odpowiedzieć to byłabym wdzięczna. Poprzedni post usunęłam bo chciałam sprawdzić czy można usunąć. Jak Pani widzi jestem jestem kompletnie zielona w temacie. Pozdrawiam serdecznie. Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Pani Barbaro. Jeżeli chciałaby Pani dodać obraz do swojego posta należy w sekcji, gdzie dodajemy post kliknąć na obrazek, który znajduje się tuż obok opcji dodawania linku. Jeżeli natomiast pyta Pani o to, w jaki sposób dodać ten konkretny obraz dotyczący programu GoConqr, to jest to screen ze strony internetowej aplikacji, który wykonałam za pomocą narzędzia Wycinanie, które jest dostępne w komputerze. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia, Joanna.

      Usuń
    2. Dzień dobry Pani Joanno.
      Dziękuję bardzo za instrukcje (na pewno skorzystam). Przepraszam za milczenie ale dopiero dzisiaj zauważyłam Pani odpowiedź! Serdecznie pozdrawiam. Bardzo mi się podobają Pani prace umieszczone na blogu.

      Usuń